keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Hello, september

En tiiä miten alottaisin tän, joten mennään suoraan asiaan! 
Anteeks pitkä tauko, postausmotivaatio on täysin hukassa ja tän yhden pienen postauksenkin tekemiseen meni melkein kaksi tuntia. Tiiän et haluutte enemmän postauksia ja parempi laatusia ja useammin, mutta mun aika ei vaan riitä! Mulla on nyt ysiluokka menossa ja ainakin näiden ekojen viikkojen aikana mun kaiken ajan on vienyt koulu ja kaverit, koneella en oo ehtinyt käymään kun ehkä kaks kertaa nopeesti. Sillon kun postaan, yritän tehdä täydellisiä postauksia, joten yrittäkää ymmärtää jos ja kun niissä kestää. EN aio lopettaa bloggaamista, tää syksy nyt vaan on vähän kiireistä aikaa mulle. Sanon tästä jo varmaan kolmannen kerran, mutta jos haluutte kuulla aktiivisemmin mun elämästä, niin menkää seuratkaa mua instagramissa ja weheartit:ssa. Niihin päivittelen lähes joka päivä jotain.

Mun elämä on muuttunut viime postauskerrasta aika paljon. Oon sopinut riitoja vanhojen kavereiden kanssa ja saanut uusia kavereita, hiusten väri on vaihtunut (instassa tuoreempia kuvia, noi ei oo tällä hetkellä thank god enää noin keltaset!), oon alkanut kuntoileen ja lenkkeileen enemmän, mun ajatukset on vaihtunut erilaisiin ja oon mun mielestä kasvanut henkisesti aika paljon tän syksyn ja loppukesän aikana. Kesä meni nopeesti mut sain paljon muistoja enkä oikeestaan haluais muuttaa siitä mitään, kiitti vielä kaikille mun kavereille, teitte mun kesästä ihan huipun! 

Tässä alhaalla vielä pari kuvaa kollaasin muodossa siitä mitä oon hommaillu tässä viime viikkoina. Kello on melkein yks yöllä ja huomenna on kasin aamu, joten mun on pakko mennä nyt nukkumaan, mut ottakaa tekin nyt kaikki ilo irti tästä syksystä. Kohta tulee talvi!

Kollaasit5

5 kommenttia:

  1. en sanois, että koulu niinkää vie sun aikaa... kröhöm :DD mutta welcome back ja postaa vaa useemmi!! mun blogikin on ihan kuollu, kun kukaan ei oikein kommaa >:(

    VastaaPoista
  2. kasvanu henkisesti...*huutonaurua*

    VastaaPoista